×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌ونهمین سفر استانی، صبح روز پنجشنبه یکم تیر ماه در استان یزد و به‌همراه محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی و مدیران تأمین‌اجتماعی استان، با حضور در شهرستان بهاباد واقع در ۲۰۰ کیلومتری منتهی‌الیه جنوب‌شرق مرکز استان از شعبه تأمین‌اجتماعی بهاباد بازدید کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این بازدید، بر بررسی نیازهای بیمه‌ای مردم این منطقه و اتخاذ تصمیمات مناسب برای حل کمبودهای احتمالی به توجه به تعداد بیمه‌شدگان و بازنشستگان این شهر تأکید کرد و افزود: توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی، اولویت اصلی این سازمان است و خدمت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در مناطق دوردست و کمتر برخوردار، موجب رضایت و قرب الهی خواهد بود.
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، ضمن تجلیل از خدمات متنوع تأمین‌اجتماعی به اقشار تحت‌پوشش، خواستار آن شد که ارائه خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان این شهرستان، تسهیل شده و زیرساخت‌های ارائه خدمات تأمین‌اجتماعی در این منطقه، تقویت شود.
شعبه تأمین‌اجتماعی بهاباد در حال حاضر بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی را تحت پوشش دارد. این شهرستان از جنوب با استان کرمان و از شرق با استان خراسان جنوبی همسایه است .
گفتنی است همزمان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان بهاباد، سایر مدیران این سازمان نیز که در این سفر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را همراهی می‌کنند، از امکانات و ظرفیت‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در شهرهای مختلف استان بازدید کردند.
در این روز، سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از شعبه یک یزد و اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان، هادی قیومی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان از شعبه ۲ اردکان و شعبه میبد و نیز مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان مهریز از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی مهریز و همچنین از شعبه تأمین‌اجتماعی خاتم بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.