×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکت‌های تولیدی است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکت‌های تولیدی است.

به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ دستگاه است که باید به ظرفیت تولید ۲۰۰۰ دستگاه در روز برسیم.

او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستم‌ها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار می‌گیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.

تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزه‌هایی دانست که مدیران عامل شرکت‌های گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.

در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخص‌ها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.

در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینه‌های بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.