×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر بیمه‌های درمان بیمه دی با بیان اینکه خدمات سلامت محور جایگزین خدمات درمان محور می شود از طرحهای دارو رسان، جمع‌آوری آنلاین هزینه‌ها و دوراپزشکی بعنوان طرح های پیش روی بیمه دی برای رفاه حال خانواد‌ی معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

مجتبی عابد با اشاره به چالش‌های پیش آمده در نقل و انتقالات ارزی جهت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، اظهار داشت؛ با وجود موانع موجود که ناشی از تحریم‌هایی ظالمانه است،‌ تلاش مدیران و کارکنان بیمه دی، بر این موضوع تمرکز دارد که بتوانند موانع را از سر راه برداشته، نواقص را به حداقل رسانده و رضایتمندی حداکثری بیمه‌شدگان را جلب نمایند.
وی همچنین در خصوص تسهیلات این شرکت در اجرای قرارداد تکمیل درمان ایثارگران بیان داشت: در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان معظم این قرارداد، نزدیک به هزار واحد جمع‌آوری خسارت مستقیم و ۹۴۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی در کل کشور به کار گرفته شده‌اند به نحوی که از فروردین‌ماه سال جاری تاکنون، حدود ۹۰۰ هزار نفر از این جامعه‌ی هدف، از خدمات مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شده و روزانه نزدیک به ۵۷ هزار خدمت از طریق این مراکز درمانی، به آنان ارائه می‌شود.

مدیر بیمه‌های درمان بیمه دی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی ها بر ارائه‌ی خدمات سلامت محور، به جای خدمات درمان محور تأکید داریم؛ در خصوص برنامه‌های شرکت برای رفاه حال خانواد‌ی معظم شهدا و ایثارگران گفت: همچنین برنامه‌های متعددی نیز جهت خدمت‌رسانی بهتر طراحی و در آستانه اجرایی شدن هستند.
اجرای طرح دارو رسان با هدف تکریم و رضایتمندی بیمه‌شدگان معظم ایثارگری در نظر گرفته شده که در مرحله‌ی اول، برای جانبازان معزز ۷۰ درصد و از تاریخ اول مرداد ماه سال جاری اجرایی خواهد شد. ضمن اینکه جمع‌آوری آنلاین هزینه‌های مستقیم بیمه‌شدگان نیز برای جلوگیری از اتلاف وقت ایشان، از دیگر برنامه‌های پیش روی بیمه دی می‌باشد.
اجرای طرح دوراپزشکی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهداء و جانبازان و جهت ارایه‌ی خدمات و مشاوره‌ی درمانی آنلاین در دستور کار بیمه دی قرار دارد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت‌ها و اولویت‌ها در اجرای این مگا پروژه‌ی درمانی، اذعان داشت: بیمه دی در اجرای تمامی قراردادهای خود، مشتری مداری را در اولویت خود دارد و در مورد این پروژه‌ی بخصوص، تکریم و رضایتمندی جامعه‌ی هدف، مهمترین اولویت در نظر گرفته شده است. در همین راستا، بیمه دی علاوه ‌بر به روز نمودن روند پرداخت‌های خود به مراکز درمانی، تمدید قرارداد با این مراکز را منوط به رضایتمندی بیمه‌شدگان قرار داده و این موضوع را از اهم اولویت‌ها و در دستور کار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.