×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خانواده پالایش و پخش مسئولیت‌هایتش را مطابق شعار «جهش تولید» انجام داد

به گزارش شانا، متن کامل پیام علیرضا صادق‌آبادی به شرح زیر است:
«یا مقلب القلوب و الابصار
همکاران گرانقدر در  واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران
باسلام
فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ و حیات دوباره طبیعت در مطلع قرن پانزدهم خورشیدی بر شما عزیزان و خانواده‌های گرانقدرتان مبارک باد. سال ۱۳۹۹ سپری شد و شما کارکنان مسئولیت شناس و تلاشگر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با افتخار و علم به حساسیت کاری که انجام می‌دهید در سایه توجهات الهی با عمل به وظیفه خطیر، کارنامه پربار دیگری از کار و تلاش را برجای نهادید.
سال ۱۴۰۰ درحالی فرا می‌رسد که شما خانواده بزرگ پالایش و پخش تمامی مسئولیت‌های تولید، تامین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی را مطابق با الزام‌های برنامه و در راستای عمل به شعار ارزنده «جهش تولید» به انجام رساندید.
جلب رضایت هموطنان گرامی با تولید و توزیع مناسب در کنار اجرای طرح‌های توسعه‌ای، پژوهشی، ظرفیت‌سازی متناسب با مصرف، اصلاح ساختار، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف در حوزه‌های عملیاتی به گستردگی خاک میهن اسلامی تنها بخشی از حجم سنگین فعالیت‌ها و تعهد شما به مسئولیتی است که به‌عهده گرفته و در بخش‌های مختلف شرکت‌های پالایشی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و واحدهای ستادی با افتخار به انجام رسانده‌اید.
اکنون که واپسین روزهای سال ۹۹ را پشت سر می گذاریم خداوند بزرگ را به‌خاطر توفیق خدمت به مردم بزرگوارمان سپاس می‌گویم و با تشکر از یکایک همکاران ارجمند و تلاشگر، سلامت و سعادت را در سال نو برای شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال تقاضا دارم.»

کد خبر ۳۱۴۷۵۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.