×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حکایت از چاله به چاه افتادن برای علیرضا بیرانوند

به گزارش کیوسک خبر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در اولین فصل حضور خود در فوتبال اروپا پر فراز و نشیب بود و با این حال ۱۲ بار برای تیمش به میدان رفت که از جمله در بازی برابر تاتنهام در لیگ اروپا بود که درخشش خوبی داشت.
با این حال با توجه به اینکه در فصل جدید هم سرمربی روی او به عنوان دروازه بان شماره یک حساب نکرده بود، بیرانوند تصمیم به حضور در تیم بوایشتای پرتغال گرفت و راهی این تیم شد تا به صورت قرضی در لیگ پرتغال بازی کند.
در حالی که انتظار داشتیم بیرانوند در لیگ پرتغال به او بازی برسد تا دلیل انتقال او از آنتورپ به این تیم مشخص شود، او بار دیگر در این تیم نیمکت نشین بوده و رافائل براکالی دروازه بان برزیلی و رقیب او به قدری خوب بوده که حتی در تیم منتخب هفته هم قرار گرفته و با این شرایط بعید است مربی دست به تغییر بزند و بیرانوند را به جای او به بازی بفرستد.
با ادامه این روند که در حال حاضر شاهد دیدن آن هستیم، انتقال بیرانوند از آنتورپ به بوایشتا را برای گلر شماره یک تیم ملی باید انتقالی عجیب دانست چرا که او احتمالا در صورت ماندن در بلژیک حداقل می توانست به اندازه تعداد انگشتان دو دست بازی کند.
البته این باعث خدشه دار شدن اعتماد کادر فنی تیم ملی به او نشده و بیرانوند در هر دو دیدار رسمی تیم ملی در انتخابی جام جهانی حضور ثابت داشت و توانست دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد و اکنون ۴۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.