×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حمل و نقل کالاهای مصرفی از دیرباز با خطرات متعدد همراه بوده و به تناسب افزایش حجم و میزان انتقال کالا در سفرهای داخلی و خارجی، تنوع و شدت این خطرات هم افزایش یافته است، اما چطور می توان آسیب های ناشی از این خطرات را جبران کرد؟

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، گرچه یکی از مهمترین اقدامات برای حفظ کالاها در جریان نقل و انتقال آنها، حفاظ از کالا در مقابل خطرات احتمالی است، اما به هر حال بروز حادثه، اجتناب ناپذیر است.
دریاها همواره آبستن حوادث طبیعی هستند؛ جاده ها با خطر تصادف همراهند و ریل ها و مسیرهای هوایی نیز مخاطرات خاص خود را دارند، پس طبیعی است که در جریان انتقال کالا از این مسیرها، حوادثی رخ بدهد و محموله را با آسیب مواجه کندT گرچه جلوگیری از بروز چنین حوادثی گاه ناممکن است، اما جبران خسارت های ناشی از آنها، تا حد زیادی امکان پذیر است.
مساله حمل کالا در ایران آن قدر اهمیت دارد که ۲۶ آذر ماه را به عنوان روز ملی حمل و نقر نامگذاری کرده اند. از این رو یادآوری حمایت های بیمه ای موجود از جریان حمل و نقل کالا، ضروری است. شرکت بیمه آسماری نیز با طراحی محصولات و خدمات ویژه بیمه باربری، انواع کالاها در مسیر انتقال از طریق زمینی، هوایی و دریایی را تحت پوشش خود قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه حادثه، بر اساس مفاد بیمه نامه، آن را جبران کند.
در دنیای پرمخاطره کنونی، خرید بیمه نامه برای محموله ها کاملا الزامی است، چرا که یک حادثه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری برای صاحب کالا به همراه داشته باشد.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.