×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از خطوط تولید مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین از طرح توسعه و نوسازی خطوط تولید این مجتمع حمایت کرد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایدرو نیوز ، علی نبوی در نشست با مدیران مجتمع صنعتی اسفراین از تلاش ایدرو برای استفاده از توان حداکثری ظرفیت شرکت ها و واحد های صنعتی خبر داد و گفت : توجیه پذیری طرح های جدید و بازگشت سرمایه از مهم ترین موارد در بحث طرح های توسعه ای است که بایست بدان توجه شود .

نبوی همچنین مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان را سرمایه در گردش بیان کرد که در راستای حل این مشکل باید اقدامات جدی صورت بگیرد.

در این نشست مدیرعامل و مدیران مجتمع صنعتی اسفراین گزارش مفصلی از مهم ترین اقدامات شرکت، میزان تولیدات، نوسازی خطوط تولید، نصب خطوط تولید جدید، موجودی انبار، رشد ۳۰ درصدی تولیدات در ۳سال اخیر، خرید مواد اولیه و هزینه های نوسازی دستگاه ها برای ماندن در بازار رقابت مطرح کردند .

مدیربرنامه ریزی و انبار شرکت لوله گستر اسفراین گفت تولیدات شرکت لوله گستر در ۳ سال اخیر ۳۰ درصد افزایش داشته است. به گفته مهندس احمد فیضی هزینه های مورد نیاز برای نوسازی و بازسازی تمامی خطوط تولید مجتمع ۱۰ میلیون یورو است .

لوله گستر اسفراین نخستین تولید کننده لوله های بدون درز مورد استفاده در صنایع نفت و گاز در کشور است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.