×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حمایت بونوچی از مانچینی و تکذیب خداحافظی از تیم ملی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، ایتالیا برای دومین بار متوالی در جام جهانی حضور نخواهد داشت، اما لئوناردو بونوچی می‌گوید که این اتفاق باعث خداحافظی او از تیم ملی نخواهد شد.
بونوچی بخشی از تیم آتزوری بود که در تابستان در یورو ۲۰۲۰ به قهرمانی رسید اما حالا جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داده است. ایتالیا همچنین رکورد جهانی ۳۷ بازی بدون شکست را ثبت کرد تا همگان به این باور برسند که ایتالیا به دوران درخشان قبل رسیده است.
با این حال، تیم مانچینی نتوانست در گروه مقدماتی جام‌جهانی قطر صدرنشین شود و در دیدار مقابل مقدونیه شمالی نیز باخت تا از صعود به جام جهانی بازماند.
این موضوع به گمانه‌زنی‌ها در مورد دوران مربیگری مانچینی و خداحافظی خیلی از بازیکنان از جمله بونوچی انجامید که مدافع تیم ایتالیا با تکذیب این خبر گفت: من نمی دانم جورجیو کیلینی چه خواهد کرد ولی من می‌خواهم همچنان در تیم ملی باشم و بازیکنان جوان‌تری را که به تیم می آیند هدایت کنم. ساعات پس از حذف خیلی سخت بود. ما در لحظاتی کنار هم ساکت ماندیم و حرفی برای گفتن نبود. سعی کردیم با گفتن اینکه بازیکنان جوان فرصت های دیگری خواهند داشت، ناامیدی خودمان را کمرنگ کنیم. بعد از صحبت‌های مربی با ما، ما گذشته را پشت سر گذاشتیم و به آینده نگاه می‌کنیم. آینده اکنون مقابل ماست، بنابراین باید شروع به بازسازی کنیم.
گابریل گراویا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از باخت روز پنجشنبه مقابل مقدونیه شمالی گفت که مانچینی را اخراج نخواهد کرد. طبق گزارش روزنامه‌های گاتزتادلواسپورت و کوریره دلواسپورت این مربی همچنان هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را بر عهده خواهد داشت.
وی ادامه داد: مانچینی در این مدت در تیم ملی ایتالیا عملکرد خوبی داشته است. اکنون همدلی زیادی در تیم ملی ایتالیا وجود دارد که به ندرت دیده می‌شد. ادامه دادن با مانچینی تنها تصمیم منطقی است. ایده‌ها و ارزش‌های او زیر سوال نمی‌رود. هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد و به همین خاطر باید با این مربی ادامه داد.
ایتالیا در یک دیدار دوستانه قرار است به مصاف تیم ملی فوتبال ترکیه برود که این تیم نیز به مانند ایتالیا از رسیدن به جام جهانی بازمانده است.
روبرتو مانچینی تا سال ۲۰۲۶ با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد و برنامه بعدی او می‌تواند رساندن لاجوردی پوشان به جام جهانی بعد از دو دوره غیبت باشد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.