×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور همزمان با سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی و همچنین گرامیداشت هفته دولت و شهدای گرانقدر دولت، از مجموعه صنایع شیشه آذر مینای جام در شهرک صنعتی شهرستان تربت جام بازدید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک‌ ملی ایران، محمد نجف زاده در سفر خود به استان خراسان رضوی با بیان اینکه احداث واحدهای بزرگ تولیدی در مناطق محروم و مرزی می تواند باعث ایجاد اشتغال و ارزآوری برای کشور شود، گفت: بانک ملی ایران در جهت تکمیل و راه اندازی این مجموعه مساعدت های زیادی داشته و در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری این کمک ها تا بهره برداری کامل پروژه ادامه خواهد داشت.
شرکت مذکور پس از بهره برداری نهایی در زمینه تولید شیشه جام با ظرفیت دویست هزار تن در سال به عنوان بزرگترین واحد تولیدی شیشه فلوت در شرق کشور فعالیت خواهد داشت.
در حال حاضر در این مجموعه، بیش از ۳۰۰ نفر مشغول به کار می باشند که پس از بهره برداری کامل ۶۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۴۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.
شایان ذکر است، نجف زاده به همراه رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و جمعی از همکاران ضمن حضور بر مزار شهدای جنگ تحمیلی، با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
نجف زاده همچنین در سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه بر سر مزار این شهید بزرگوار و همچنین شهید محمد رضا سنجرانی تنها شهید مدافع حرم شبکه بانکی کشور حاضر و با ذکر فاتحه یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.
در حاشیه این سفر، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور به همراه حمید صفای نیکو ضمن حضور در شعبه فریمان، در فضایی صمیمی با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.