×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز : شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ بار دگر کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز با وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و برای ادای دین به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب و شهیدان سرافراز انقلاب، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند تا ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، ندای پایداری، سرافرازی و توانمندی کشور را سر دهند.

حضور گسترده کارکنان انقلابی شرکت پتروشیمی شیراز همزمان با سراسر کشور درچهل و چهارمین سالگرد طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر خوداتکایی، خودباوری و توانمندی آنان در عرصه های تولید، توسعه و سازندگی صنعت عظیم نفت بویژه در بخش پتروشیمی این مرز و بوم است.

کارکنان این شرکت در شهرهای شیراز ، مرودشت و زرقان در مسیرهای مشخص شده با در دست داشتن تصاویر امام و رهبری و سردادن فریاد الله اکبر و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان مردم و انقلاب ایران ابراز داشتند.

بر اساس همین گزارش همزمان با برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در راستای مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی این شرکت با دستور مدیر عامل محترم , ضمن برپایی موکب در میدان امام خمینی شهرستان مرودشت و با پیش بینی تجهیزات و امکانات فرهنگی اقدام به پذیرایی ازبیش از ۱۲ هزار نفر از مردم همیشه در صحنه حاضر در این مراسم و اجرای برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان نمود. لازم به ذکر است درطی برپایی این موکب تعدادی از مسئولین محترم شهرستان مرودشت از جمله حجت السلام و المسلمین آقایی امام جمعه محترم شهرستان مرودشت , آقای دکتر خوشبخت فرماندارمحترم شهرستان مرودشت ، معاون استاندار و سرهنگ شعبانی نیا فرمانده محترم سپاه شهرستان مرودشت از این موکب بازدید به عمل آوردند و ضمن تشکر از خدمات انجام گرفته از روند برگزاری این مراسم ابراز رضایت کردند.

لازم به ذکر است پیش از برگزاری این مراسم مهندس حیدر نیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این روز بزرگ را تبریک گفته و دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را روز شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران دانست .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.