×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت تامین سرمایه تمدن با حضور در همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر انواع خدمات ومحصولات مالی خود را به فعالین حوزه مدیریت شهری کشور معرفی کرد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر ۲۱ تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد و شهرداران کلان شهر ها ، فعالین حوزه بازار پول و سرمایه و استارت آپ ها در این همایش و نمایشگاه حضور داشتند .

بنابراین گزارش، «همایش ونمایشگاه نهضت تامین مالی شهر»به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم شهری درچندین بخش برنامه ریزی شده بود که شامل پنل ها و کارگاه های تخصصی ،پایش وگزینش استارتاپ های برترو قابل توسعه، همایشی با هدف معرفی نیازهای شهرداری ها، معرفی دستاوردهاوتوانمندی های فعالان بازار سرمایه برگزار شد.

گفتنی است ، بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، سیستم بانکی برای تامین مالی کوتاه‌مدت سرمایه در گردش و بازار سرمایه برای تامین مالی بلندمدت در نظر گرفته شده است و بازار سرمایه نیز در چارچوب موردنظر قانون حرکت کرده است که روند افزایش سرمایه‌ها و انتشاراوراق صکوک برای تامین مالی سیر صعودی به خود گرفته است.در این میان تامین سرمایه تمدن در تامین مالی بنگاه ها و شهردارهای کلان شهر ها از بستر بازار سرمایه بیشترین سهم از تامین مالی را به خود اختصاص داده است .

شایان ذکر است طی سال جاری شهرداری های کلان شهرهای تهران ، اهواز ، مشهد ، شیراز و همدان به مبلغ ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط تامین سرمایه تمدن تامین مالی شده اند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.