×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت بیمه تعاون با هدف معرفی خدمات بیمه ای خود در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) حضور یافته است.
به گزارش کیوسک خبر روابط عمومی بیمه تعاون به به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، این نمایشگاه که روز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، رئیس اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق اصناف تهران، دبیر اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد، تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت بیمه تعاون در همه رشته های بیمه ای به ویژه رشته های مهندسی، مسئولیت و آتش سوزی که کاربرد قابل توجهی در صنایع پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی دارند، محصولات ویژه ای دارد که آنها را در این نمایشگاه ارائه کرده است.

غرفه شرکت بیمه تعاون در سالن شماره ۴۰، با حضور نمایندگان برتر و اعضای فعال شبکه فروش، از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای مراجعه کنندگان است.

در این نمایشگاه که بیش از ۷۰ شرکت فعال در حوزه صنایع پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی و نمایندگانی از کشورهای پاکستان، عمان، عراق، اقلیم کردستان و … در آن حضور دارند، تازه ترین دستاوردها و خدمات در گروه های کالایی مواد پایه شیمیایی، پوشش های حفاظتی صنعت شیمیایی، صنایع غذایی، کشاورزی، تولید صنعتی (ساخت)، صنایع نساجی، چرم مصنوعی، سلولوزی و بهداشتی و آرایشی همچنین دارو، تجهیزات پزشکی و تجهزات آزمایشگاهی، فرآورده ها و مشتقات نفتی، فرآورده های پارافینی، حلال های شیمیایی، پلیمرها، لاستیکی و پلاستیکی، ماشین آلات و تجهیزات در معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان، فعالان و علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.