×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور در بازارهای خارجی، آورده خوبی برای شرکت دخانیات خواهد داشت

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: از زمانی که آقای دکتر شیخان در این شرکت فعالیت خود را آغاز کردند، شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، حسین عامریان، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه، اجرای امور نیازمند همکاری و هم افزایی است، گفت: از زمان تغییر مدیریت در شرکت دخانیات یک روحیه امید و جنبش برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازدید هایی که از مجتمع های دخانیات در استان ها و در دیدار با کارگران، شاهد روحیه و حرکت جهادی مجموعه بوده ایم، خاطر نشان کرد: از زمانی که آقای دکتر شیخان در این شرکت فعالیت خود را آغاز کردند، شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور با تاکید بر اینکه امیدواریم تا با اقدامات حمایتی و افزایش تولید بتوانیم بیش از پیش حرکت کنیم، گفت: بازار داخلی اولویت ما است و ما باید سهم خود را از این بازار بگیریم.

عامریان بازار منطقه را با اهمیت عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط ارزی، حضور در بازارهای خارجی آورده خوبی برای مجموعه خواهد داشت، پس باید تلاش کنیم تا در سطح بین المللی حضور داشته باشیم.