×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیمه البرز و سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی از دوشنبه ۱۵ آبان به مدت چهار روز در جزیره کیش آغاز بکار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، در این نمایشگاه کارشناسان فنی و روابط عمومی شرکت بیمه البرز در غرفه ۷ به معرفی محصول های بیمه ای این شرکت از جمله بیمه نوین و منحصر به فرد شوکا و ارائه مشاوره در خصوص انواع بیمه نامه ها به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان بورسی و بانکی می پردازند.

این گزارش حاکی است دکتر علی استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۳) اظهار کرد: بیمه بر مبنای دو بال بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری بنا نهاده شده است و اجتماعی سازی و مردمی سازی صنعت بیمه از اولویت های کنونی بیمه مرکزی است .

وی افزود: در حال حاضر در حوزه بین‌المللی تعاملات بیمه‌ای خوبی با روسیه داریم و در این نمایشگاه در تلاشیم با کشورهای عضو بریکس نیز مذاکرات لازم را برای گسترش همکاری های بیمه ای انجام دهیم. البته در گذشته با هند تعاملات بیمه‌ای خوبی داشتیم.

بنا بر این گزارش، در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ که برگزاری نشست های تخصصی بیمه ای از جمله برنامه های آن است، سفرای کشورهای عضو بریکس نیز حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.