×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حسینی: دولت توجه ویژه‌ای به رفع محرومیت ترکمن صحرا دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی در مراسم نماز عید قربان شهرستان کلاله و در اجتماع بزرگ مردم این شهرستان با تبریک عید سعید قربان و ابلاغ سلام گرم آیت الله رئیسی اظهار کرد: مردم  ترکمن صحرا در مقاطع مختلف عشق و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری عزیز، ابراز کرده اند و در کنار سایر اقوام و مذاهب برای عزت ایران اسلامی فداکاری کردند.
وی ادامه داد: دولت به صورت شبانه روزی در خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات تلاش می کند و امروز در جمع شما مردم مومن و انقلابی، حضور دارم تا حرف ها و مطالبات شما را شنیده و پیگیری کنیم. ضمن اینکه دولت توجه ویژه‌ای به رفع محرومیت و رشد و شکوفایی منطقه ترکمن صحرا دارد.
حسینی عید قربان را عید طاعت و بندگی خداوند متعال دانست و با تاکید بر اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان اظهار داشت: اینگونه مراسمات برای آن است که وحدت و انسجام مسلمانان بیشتر شود و علیرغم اینکه دشمنان برای ایجاد تفرقه تلاش می کنند اما مسلمانان فراتر از زبان، قومیت، نژاد و مذهب در کنار هم متحد و همدل هستند.

 حسینی افزود: مراسمات دینی به ویژه مناسک حج دارای منافع عمومی و اجتماعی است که هدف آن تقویت وحدت و انسجام بین مسلمانان می باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت و امام راحل پرچمدار همبستگی امت اسلامی است، گفت: امروز مردم ایران از اقوام و مذاهب گوناگون اعم از ترک، لر، ترکمن، عرب و فارس در کنار هم با وحدت و همدلی از اسلام و عزت کشور خود دفاع می کنند و ایرانیان نشان دادند که به آموزه های دینی خود پایبند هستند.
 حسینی با بیان اینکه بیگانگان به دنبال ذلت و خواری مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: جهان اسلام از ظرفیت ها و امکانات فراوانی برخوردار است که با استفاده از آن می‌توانند با عزت و مقتدر باشند همچنان که امروز ایران اسلامی از چنان جایگاهی در عرصه جهانی برخوردار است که هیچ کس نمی تواند ملت ایران را تهدید و تحقیر کند.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند که مسلمانان می‌توانند از حیثیت، کیان و کرامت خود دفاع کنند و به زورگیری و تجاوز طلبی دشمنان پاسخ محکم می دهند همچنان که در پاسخ به شهادت سردار دل ها، بلافاصله پایگاه عین الاسد موشک باران شد و در حوزه های مختلف ضرباتی به دشمن وارد شد.
 معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همانطور که در حوزه نظامی توانستیم از جایگاه شایسته ای برخوردار باشیم، در حوزه اقتصادی هم می توانیم اقدامات بزرگی را به نفع مردم رقم بزنیم و امروز که همگرایی و انسجام خوبی  بین مسئولین بخش های مختلف ایجاد شده است در مسیر اجرای عدالت و رفع محرومیت و جبران کاستی ها گام برداریم.
حسینی با بیان اینکه وضعیت کشور نیازمند تحول است و دولت مردمی از روز اول به دنبال تغییر شرایط موجود به نفع مردم بوده است اظهار داشت: دولت مردمی برنامه ها و اقدامات خوبی را در این زمینه آغاز کرده که از آن جمله می‌توان به تدوین سند تحول اشاره کرد و برنامه ریزی های خوبی برای اصلاح ساختارها و کمبود کاستی های گذشته اجرایی کرده است.
وی گفت: اگرچه  مشکلات زیادی از قبل وجود دارد اما می توان همه این مسائل را حل و فصل کرد و با اولویت بندی مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرد و امروز دولت در این مسیر گام بر می دارد.
حسینی خاطرنشان کرد: اگر روزگاری نگاه به غرب بود و تنها چاره مشکلات را جلب رضایت  آنها می دانستند امروز دولت مردمی با اتکاء به توان داخلی، تعامل حداکثری با همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه را آغاز کرده است که به واسطه آن سطح روابط ایران با برخی از کشورهای همسایه که به خاطر کم کاری و کم توجهی به شدت آسیب دیده بود، چندین برابر افزایش یافته است.
معاون رییس جمهور تأکید کرد: اطمینان می‌دهم که اعضای دولت و معاونین رئیس جمهور، شبانه روز مشغول کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم، هستند و در این مسیر استراحت و روز تعطیل معنا ندارد.
در این مراسم سخنران و  خطیب نماز عید قربان شهرستان کلاله با ابراز خرسندی از حضور معاون رئیس جمهور در نماز عید قربان و در میان مردم اهل تسنن شهرستان کلاله، خواستار تسریع در روند اجرای مصوبات سفر استانی دولت آیت الله رئیسی و رفع محرومیت در این شهرستان شدند.
پس از اقامه نماز عید قربان نیز نمازگزاران با حضور در کنار معاون رئیس جمهور ضمن تبریک عید قربان، مسائل و مشکلات خود را از نزدیک با وی در میان گذاشتند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.