×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بلو، استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده، طی این مدت با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته سطح جدیدی از خدمات بانکی را به کاربران خود ارائه دهد.
باز کردن رایگان حساب بانکی، سرویس بلوجونیور (حساب بانکی مخصوص کودکان ۷ تا ۱۴ سال)، ارائه وام سریع و آسان (در کمتر از ۱۰ دقیقه) و انتقال و پرداخت خودکار بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که تاکنون در دسترس کاربران بلو قرار گرفته.
این نئوبانک تمامی خدمات و سرویس‌های خود را براساس قوانین نهاد‌‌های قانون‌گذار (رگولاتور) تنظیم و طراحی کرده است و مانند تمامی بانک‌های کشور در مواردی مانند نرخ سود سپرده، نرخ سود وام‌ها و… تابع مقررات مصوب و تعیین شده بانک مرکزی است.
براین اساس هرگونه خبر یا وعده‌ای مبنی بر ارائه سود روزانه سپرده‌های بانکی با عددهایی خارج از مصوبه بانک‌ مرکزی، غیرقانونی و فاقد اعتبار است.
فراموش نکنید که تمامی اخبار و اطلاعات در مورد بلوبانک سامان اعم از برگزاری کمپین‌ها، ارائه سرویس‌های جدید و… تنها از طریق وب‌سایت یا کانال‌های رسمی بلو در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
برای دسترسی به بلو در شبکه‌های‌ اجتماعی اینستاگرام و توییتر لطفا blubank_com را جست‌وجو و دنبال کنید. همچنین برای کسب‌ اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به وب‌سایت این بانک به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.
به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان، در صورت داشتن سوال و پرسشی در مورد خدمات و سرویس‌های این نئوبانک، می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وبسایت آن در هر ساعتی از شبانه‌روز و در ۷ روز هفته از طریق تماس تلفنی، چت یا گفت‌وگوی آنلاین به کارشناسان بخش پشتیبانی (بلولاین) متصل شوید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.