×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حزب‌الله لبنان: آمریکا هیچ گاه نمی‌تواند مردم لبنان را در مقابل مقاومت قرار دهد

به گزارش کیوسک خبر، به نقل از سایت النشره، علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: تمام حساب باز کردن‌ها در داخل و خارج بر سرنگونی حزب‌الله یا تضعیف آن به ویژه حساب باز کردن‌های آمریکا اشتباه است. آمریکا روی محاصره و حملات رسانه‌ای و انتخابات پارلمانی برای تضعیف حزب‌الله و هم پیمانانش حساب باز می‌کرد اما نتیجه خلاف خواسته‌های آن‌ها بود. حزب‌الله و هم پیمانانش همچنان قدرتشان را در پارلمان حفظ کردند.
وی افزود: این‌ها به مزدورانشان در لبنان وابسته هستند. برخی از این مزدوران در لبنان شناخته شده هستند و در مقابل اربابانشان سر خم می‌کنند و توهم می‌کنند که برای دستیابی به اموال و پست‌های مشخص قادرند حزب‌الله را تسلیم کنند اما در حقیقت ضعیف تر از این هستند که قدرت سیاسی و مردمی حزب‌الله را از بین ببرند.
دعموش گفت: این‌ها از طریق محاصره و تحریم‌ها و گرسنگی و دروغ‌ها معتقدند که می‌توانند مردم را در مقابل مقاومت قرار دهند و مردم را از آن دور کنند اما فهمیدند که در توهم به سر می‌برند. تمام پول‌هایی که برای تحقق این هدف هزینه کردند بی فایده به هدر رفت. مردم لبنان طرفی را که از کشور در مقابل خطرات بزرگ دفاع می‌کند و مانع تعدی دشمن اسرائیلی به منابع لبنان و حقوق آن در زمین و دریا می‌شود، می شناسد و مقاومت در کنار ارتش و ملت است. لبنانی‌ها در این مرحله بیش از هر زمان دیگری به همبستگی برای مقابله با خطرات و بحران‌ها نیاز دارند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.