×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

درآغاز معاملات بازارسهام امروز معامله گران تحت تاثیراخبار مثبت برجامی به دنبال جمع آوری سهام ریالی بازار، صف های خرید خوبی را شکل دادند اما صف های تشکیل شده چندان دوام نیاورد و با افزایش عرضه ها توسط حقیقی ها و حقوقی ها روند بازارمنفی شد . دراین میان گروه فرآورده های نفتی متاثرازکاهش قیمت نفت ( تحت تاثیرآمارهای کمترازانتظاراقتصاد چین) در قیمتهای منفی معامله شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی به نقل از معاونت بازار شرکت تامین سرمایه تمدن ، به رغم افزایش ارزش معاملات خرد بازاربه ۳۹۰۰میلیارد تومان شاخص کل بورس تهران با کاهش ۴۱۹۰ واحدی معادل ۰٫۲۹ درصد، به یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۰۷واحد رسید و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۹۷۲ واحدی، به رقم ۳۳۸ هزار و ۸۰۵واحد رسید. ولی شاخص کل هم وزن در بازار امروز با افزایش ۱۳۹۶ واحدی، به عدد ۳۹۸هزار و ۶۲۴واحدی رسید .

نمادهای «فولاد مبارکه اصفهان» ، «ملی صنایع مس ایران» و «صنایع پتروشیمی خلیج فارس» بیشترین تاثیرمنفی را بر شاخص داشتند اما در مقابل نمادهای معاملاتی «مخابرات ایران»، «بانک تجارت»و «بانک ملت» بالاترین تأثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس داشتند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.