×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه فنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با مدیران و روسای واحد‌های مختلف این شرکت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : †طی یک جلسه فنی با حضور مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز و دیگر مدیران و رؤسای واحد‌های مختلف این شرکت ، مباحث فنی و مسایل مختلف این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست موضاعات مختلفی از جمله میزان تولید محصولات و اهداف استراتژیک آن ، برنامه ریزی تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز ،ایمنی ،بهداشت و محیط زیست و همچنین مباحثی در حوزه بازرگانی و منابع انسانی مورد بحث قرار گرفت.

مهندس حیدرنیا در این جلسه طی سخنانی بر افزایش تولید و و تاکید بر اهمیت آن اظهار داشتند : اساساً صنعت برای بقای خود احتیاج به توسعه دارد بنابراین همه همکاران در هر سطحی که هستند باید برای توسعه این مجموعه تلاش نمایند.

تولید یک امر مقدس است که سعی ما بر این است که در شرکت با بالابردن کیفیت و کمیت تولید ، افزایش سودآوری و مدیریت هزینه ها در بخشهای مختلف به اهداف خود دست پیدا کنیم که انشالله با تلاش و پتانسیلی که در یکایک مدیران و واحد‌های ذیربط آنها سراغ دارم ، سالی مثال زدنی را برای شرکت پتروشیمی شیراز رقم خواهیم زد.

مهندس حیدرنیا با بیان اینکه گزارشات مدیران محترم نشان گر حرکت درست در چارچوب برنامه ریزی تعریف شده می باشد تاکید کرد، باید همواره تلاش کنیم از شرایط خوب به سمت عالی در حرکت باشیم ، وی در سخنان خود رهنمودهای لازم را پیرامون گزارشات مطرح شده خصوصا در ارتباط با تامین قطعات مورد نیاز شرکت ارایه کرد.

مهندس حیدرنیا در ادامه سخنان خود تغییر و چابک‌سازی برنامه‌های تولید متناسب با شرایط موجود را امری قابل‌اجرا و شدنی دانست و در بحث زیرساخت‌ها تاکید کردند مدیران بخش های مختلف باید برنامه داشته باشند و در موضوعات مختلف در جهت بهبود و ارایه راهکارها باید جلساتی تشکیل دهند.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز در ادامه بر اهمیت رسیدگی به مسائل معیشتی و نیازهای کارکنان شاغل و پیمانکار تاکید کرد و از مدیران بخش های مختلف خواست تا ضمن برقراری ارتباط سازماندهی شده و دوره ای به رصد نیازها و مشکلات تلاشگران عرصه خطیر صنعت کشور در شرکت پتروشیمی شیراز بپردازند .

لازم به ذکر است جلسات صبحگاهی همه روزه به منظور بررسی عملکرد روز گذشته این حوزه و ارزیابی شاخص های تعریف شده جهت رفع مشکلات و برنامه ریزی روزهای آینده با حضور مدیران این شرکت برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.