×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری جشن تکلیف فرزندان همکاران ستادی و مدیریت شعب مناطق غرب و شرق تهران در سالن آموزش پست بانک ایران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم حجت الاسلام آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج در سخنانی با تاکید بر توجه ویژه دین اسلام و پیامبر گرامی به کودکان و اهمیت دادن به خصوصیات و نیازهای آنان در سنین مختلف ، گفت: اکنون که تعدادی از فرزندان عزیز خانواده پست بانک ایران افتخار رسیدن به سن تکلیف را پیدا کرده اند ، باید قدر دان این نعمت الهی باشند و رسالت اصلی خود در زمینه تحصیل و احترام به پدر و مادر و بزرگترها را بیشتر از گذشته پاس بدارند.
در ادامه مراسم سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی گزارشی از روند برگزاری برنامه تجلیل از فرزندان واجد شرایط جشن تکلیف کارکنان بانک به تعداد ۱۴۱ نفر در سطح ستاد و مناطق تهران و استان ها ، هماهنگی برای افتتاح و واریز جوایز آنان به حساب و تهیه لوح سپاس با امضای مدیر عامل بانک ارائه کرد.
این جشن که با حضور ۲۱ نفر از فرزندان دختر و پسر مکلف و خانواده‌های آنان برگزار شد، علاوه بر اهدای لوح تقدیر با امضای بهزاد شیری مدیرعامل بانک و دریافت هدیه نقدی با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، توسط گروهی از هنرمندان کشور به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، در مراسم جشن تکلیف سال جاری، ۱۴۱ نفر از فرزندان مکلف همکاران در سراسر کشور با اهدای هدیه پنج میلیون ریالی و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.