×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آئین تکریم معاونان سابق “منابع انسانی و پشتیبانی” و “مالی و اقتصادی” شرکت دخانیات ایران و معارفه معاون جدید “اداری و مالی” این شرکت با حضور مهندس مهدی آشتیانی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، آئین تکریم آقایان امیرحسین آل‌اسحاق و رمضانعلی فتحی؛ معاونان سابق منابع انسانی و پشتیبانی و مالی و اقتصادی شرکت دخانیات و معارفه علیرضا دولتی؛ معاون جدید اداری و مالی این شرکت، یکشنبه ۲۴ دی‌ماه، با حضور مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل، رحمان نصرالله زنجانی؛ عضو هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ستادی این مجموعه معظم تولیدی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، مهندس آشتیانی در سخنانی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در چارت شرکت دخانیات ایران، چابک‌سازی و کوتاه‌شدن فرایندهای اداری را از اهداف اصلی این اقدام عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه در چارت جدید سه معاونت؛ تولید، “بازرگانی و فروش” و “اداری و مالی” خواهیم داشت، از تلاش‌های معاونان سابق “منابع انسانی و پشتیبانی” و “مالی و اقتصادی” تشکر کرد و گفت: آقای دولتی با سابقه نزدیک به سه دهه فعالیت در شرکت‌های مختلف، مسئولیت معاونت اداری و مالی را بر عهده خواهند داشت و امید است با حضور ایشان سرعت فرایندها در شرکت افزایش یابد.

بنابر این گزارش در ادامه این مراسم، امیرحسین آل‌اسحاق، در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از همه همکاران خود در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، برای معاون جدید اداری و مالی آرزوی توفیق کرد.

همچنین رمضانعلی فتحی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌ گرفته در دوره مسئولیت خود پرداخت و به مواردی از جمله؛ تعیین هیئت تسویه ایده‌آل‌دخان، فعال کردن حسابرسی ویژه ایده‌آل‌دخان، تعیین تکلیف بخشی از بدهی‌های حاکمیتی شرکت، تعیین تکلیف بدهی‌های کلان شرکت، نهایی کردن قرارداد گمرک و همچنین در حوزه املاک به مواردی از جمله؛ اخد سند ۱۴ ملک، تکمیل اطلاعات اجاره املاک و برگزاری مزایده املاک برای اولین‌بار اشاره کرد.

وی در حوزه مجامع نیز با بیان اینکه امروز ۱۹۰۹ سهامدار داریم، اعلام کرد: سهام ترجیحی پرسنل برای سه سال آماده شده که به زودی تقدیم آنها می‌شود.

معاون سابق مالی و اقتصادی شرکت دخانیات ایران در ادامه به بدهی‌های بی‌سابقه شرکت در گذشته اشاره کرد و گفت: به روز کردن پرداخت خرید توتون از کشاورزان، سامان یافتن خرید داخلی و خارجی، تعیین تکلیف و برنامه‌ریزی برای پرداخت بدهی‌ها به بازنشستگان، پرداخت حقوق در ۹ ماه گذشته بدون تأخیر از جمله اقدامات دیگر بوده است.

فتحی به وضعیت بودجه سال جاری شرکت دخانیات ایران و تصویب آن بعد از تغییرات اعمال شده و واقعی شدن بودجه اشاره کرد و گفت: در حوزه تأمین مالی و مشارکت‌های اقتصادی، اقدامات مناسبی در دستور کار بود که از آن جمله می‌توان به؛ ایجاد وحدت رویه در متون قراردادها، ۵۰ مذاکره با شرکت‌ها، اشخاص و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های سیگار، پرایمری و عمل‌آوری، تنباکو و نیز مذاکره با بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

بنابر این گزارش در ادامه معاونان و مدیران ستادی حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و ضمن تشکر از خدمات معاونان سابق، برای آقای دولتی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

همچنین علیرضا دولتی؛ معاون اداری و مالی شرکت دخانیات در سخنانی با اشاره به سابقه حضور بیش از یکساله خود در این شرکت در سال‌های ۸۴ و ۸۵ و نیز تشکر از آقایان آل‌اسحاق و فتحی، گفت: این شرکت دوران گذار را طی می‌کند و امیدواریم با همکاری همگی به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از سوی مهندس آشتیانی از خدمات و تلاش‌های خالصانه آقایان آل‌اسحاق و فتحی تجلیل شد و حکم معاونت اداری و مالی شرکت دخانیات تقدیم آقای دولتی شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.