×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با گرامیداشت هفته‌ی بیمه، مدیر بیمه دی در استان اردبیل با همراهی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دو مادر شهید والامقام دیدار و از ایشان عیادت نمودند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در راستای توصیه‌ها‌ی اکید مدیرعامل این شرکت مبنی بر تکریم و عیادت مدیران استانی و شعب بیمه دی از خانواده‌های معزز شهداء و جانبازان، و نیز تسریع در برطرف نمودن مشکلات و موانع بیمه‌ای ایشان، چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ و همزمان با گرامیداشت هفته‌ی بیمه، حسین میکائیل‌وند مدیر بیمه دی در استان اردبیل و دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای این استان، طی همراهی با دکتر محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد، در منزل دو شهید عظیم‌الشأن این استان حضور یافته و ضمن عیادت از مادران این دو شهید و پیگیری امور درمانی آن‌ها، با اهداء گُل و لوح تقدیر، نام و یاد آن شهداء والامقام را گرامی داشت.
در این دو دیدار، محسن بزرگی معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید نیز، زیست توأم با آسایش و آرامش ملت ایران در شرایط حاضر را، ثمره‌ی جانفشانی شهداء و جانبازی ایثارگرانی دانست که طی هشت سال دفاع مقدس از بذل جان و جوانی و سلامتی خویش دریغ نکردند. وی همچنین با اشاره به افزایش سطح رضایتمندی جامعه‌ی ایثارگری از خدمات درمانی بیمه دی از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار امیدواری کرد این روند مطلوب، تداوم و استمرار داشته باشد.
گفتنی است در این دیدار، جمعی از مدیران استانی بنیاد شهید و همچنین رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان اردبیل نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.