×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد پنج فیلم‌کوتاه دیگر حوزه جمعیت و خانواده رونمایی و آماده پخش شد.
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ضمن اعلام این خبر افزود: فیلم‌های کوتاه تولد، قاب زندگی، سکوت، بازی بد و چیکو جهت نمایش در شبکه تلویزیونی «ایران جوان» و شبکه‌های رسانه ملی تولید شده است.
یاسر اشراقی تاکید کرد: این فیلم‌های کوتاه با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تولید شده و از طریق شبکه تلویزیونی «ایران جوان» و شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد.
اشراقی خاطرنشان کرد: با به پایان رسیدن مراحل تولید این پنج فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده، هر هفته یکی از این فیلم‌ها برای پخش در شبکه «ایران جوان» بارگذاری می‌شود.
مدیر شبکه «ایران جوان» از پخش فیلم‌ها از هفته جاری خبر داد و گفت: قرار است این فیلم‌های کوتاه که با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده، علاوه بر شبکه تلویزیونی ایران جوان، از شبکه‌های صدا و سیما نیز پخش شود.
وی در تشریح جزییات و موضوعات فیلم‌های کوتاه ساخته شده اظهار کرد: نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه تولد سیدعلی موسوی است. نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه قاب زندگی بر عهده داریوش شهبازی و معصومه نامی بوده است. فیلم کوتاه سکوت نیز به کارگردانی علی بهرامی و نویسندگی مسلم هاشمی تولید شده است. در خلاصه‌ این فیلم آمده است: سکوت، روایت صداهایی است که ارزش شنیدن دارد…
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد افزود: میلاد ربانی نویسنده و کارگردان دو فیلم کوتاه بازی بد و چیکو است که محوریت موضوعی هر دو فیلم به خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری مربوط می‌شود.
اشراقی با تاکید بر حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده تصریح کرد: در همین راستا، حمایت از تولید آثار رسانه‌ای و فرهنگی از جمله فیلم کوتاه در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد قرار دارد.
مدیر شبکه تلویزیونی «ایران جوان» تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد تا به امروز محصولات رسانه‌ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید کرده که این محصولات رسانه‌ای و فرهنگی عمدتا از طریق تلویزیون «ایران جوان» و شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شده است.
اشراقی با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر بنیاد ۱۵ خرداد و انجمن سینمای جوانان ایران نیز گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، از تولید فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده حمایت می‌شود. همچنین جایزه ویژه ملی «ایران جوان» با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد به چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران افزوده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.