×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار نمود .

در این دیدار ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی ، طی سخنانی به تشریح وجوه مشترک در اهداف دو مجموعه تامین اجتماعی و نیروی انتظامی پرداخت .

وی ایجاد آرامش خاطر و برقراری امنیت اجتماعی در جامعه را از اهداف مشترک و اساسی هر دو مجموعه دانست و افزود : تنوع دامنه خدمات و گستره جغرافیایی تحت پوشش در تمام نقاط استان از دیگر وجوه همسو در نیروی انتظامی و تامین اجتماعی است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه امنیت و عدالت اجتماعی بعنوان دو شاخص اساسی در توسعه و تعالی جوامع تلقی می گردد ، اظهار داشت : از این رو سازمان تامین اجتماعی و نیروی انتظامی بمنزله مجموعه های تاثیرگذار و همسو در این مسیر از نقشی کارآمد و مسئولیتی خطیر برخوردارند .

 حسین نژاد در این دیدار با اشاره به پرداخت روزانه بیش از ۱۲ میلیارد تومان تعهدات در سطح استان و انجام خدمات درمانی رایگان در مراکز ملکی سازمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، تامین منابع و ضرورت حمایت و همکاری با تامین اجتماعی را حائز اهمیت برشمردو اذعان داشت : هرگونه اختلال در کارکردهای تامین اجتماعی با تنش ها و بازتابهایی در جامعه همراه خواهد بود .

وی سعه صدر و آرامش نیروهای انتظامی را از خصلتهای بارز در انجام ماموریتها و برخورد با مردم دانسته و برای تمامی پرسنل جان برکف و غیور این مجموعه سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.