×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تولید امر مقدسی است و با تمام توان و قدرت به آن امر مهم ادامه خواهیم داد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، با حضور دکتر افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی ، دومین جلسه شورای مدیران در سال ۱۳۹۹ در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

دکتر افضلی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دخت مکرمه نبی اکرم (ص) و گرامیداشت ۹دی، روز بصیرت و هوشیاری و میثاق امت با ولایت، گفت؛ در حال حاضر هیئت مدیره شرکت، با انسجام و یکپارچگی کامل، پشتیبان سطوح عملیاتی و مدیریتی شرکت بوده و با توجه به شرایط حاکم بر فضای کسب و کار، توانسته‌ایم با اهتمام و تلاش کلیه کارکنان خدوم شرکت در حوزه‌های تامین، تولید و فروش محصولات دخانی از نظر شاخص ها ی پیش‌بینی شده به پایداری نسبی دست یابیم و در ادامه نیز این مسیر با قوت و همدلی طی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اقدامات ارزشمندی در بحث شناسایی بازارهای جدید و کسب سهم بازار دخانی صورت گرفته است‌ و انتظار داریم تا در معرفی محصولات جدید سرعت عمل بیشتری اتخاذ گردیده و در زمینه برنامه ریزی های مدون و منسجمی به عمل آید.

دکتر افضلی بیان داشت: این موضوع بسیار مهم است که بدانیم مشکل از کجاست و با همت همه شما امروز این را به خوبی شناسایی نموده و به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شرکت ۴ محصول زیانده را از چرخه تولیدحذف نموده و هیچ الزامی نداریم که در سبد کالاهای تولیدی، محصولات ضرر ده باشد.

ایشان ادامه داد؛ وظیفه اصلی ما این است که نگذاریم تولید متوقف شود و الان در کشور تولید یک امر مقدس است و خوشبختانه در ۹‌ماهه سال ۹۹ علی رغم تمام مشکلات طبق آمارها رکورد تولید سال ۹۸ را زدیم و انشاالله تا پایان سال رکورد تولید سال ۹۷ را خواهیم زد، روشن است این اقدامات و موفقیتها، به همان‌ میزانی که همکاران زحمتکش ما را در شرکت شاد خواهد ‌کرد، به همان میزان خوشایند یک قشر محدودی نیست و به شدت از این توفیقات ناراحت هستند.

دکتر افضلی افزود؛ اگر شخصی با جسارت و با صداقت انتقادی مطرح کرد با فرض اینکه این انتقادات از سر ناآگاهی باشد، باید این افراد را محترم داشته و به دلسوزان فضای انتقاد داده شود اما در برابر انتقادات تخریبی، تنها راهکار ما در پاسخ به آنان ، تولید است .

دکتر افضلی اشاره داشتند؛ باتوجه به عدم محقق شدن انتظارات و الزامات مورد درخواست شرکت برای اجرای برنامه تولید در ابتدای سال ۹۹ و با عنایت به شرایط زمانی امروز ( بدهی های ارزی سنواتی از قبل، عدم تزریق نقدینگی لازم، تحریم های ظالمانه و مشکل تامین مواد، شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و … ) به واقع یکی از بهترین عملکردها را داشته ایم.

ایشان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ارزشمند کارگران خطوط عملیاتی وتولیدی، به مدیران تاکید نمودند؛ امروزه می‌بایستی مسئولیت کلیه برنامه‌های تدوین شده را پذیرفته و قبول کنیم برای آیندگان نگذاریم و بتوانیم با یک آمادگی بیشتر وارد سال ۱۴۰۰ شویم.

گفتنی است در ابتدای این نشست آقای فتحی نیا معاون مالی و منابع انسانی در خصوص کمیته زنجیره ارزش و شرایط شرکت برای ورود به بورس ، آقای شیخ رضایی سرپرست معاونت بازرگانی و اقتصادی و مدیران زیرمجموعه در ارتباط با وضعیت فروش مویرگی کالای دخانی و افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، آقای آیینی معاون تولید در خصوص ساماندهی انبارهای بلااستفاده شرکت و تولید سه ماهه آخر سال، آقای فضل الهی معاون برنامه‌ریزی و تحقیق و توسعه در خصوص طراحی محصولات جدید و سامانه های جدید شرکت و صالح زاده نماینده شرکت ایده آل دخان ایرانیان در خصوص رفع موانع ترخیص مواد اولیه در تابستان گذشته و افزایش سفارشات توتونی و غیر توتونی گزارش های ارزشمندی را ارایه نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.