×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست بانک توسعه تعاون به تبیین برخی توفیقات واحدهای اجرایی بانک در نتیجه سیاست‌های اعتباری جدید پرداخت.
کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی نشست اختصاصی با مدیران استانی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: طی دوره اخیر برخی ملاحظات و راهکارها در سیاست های اعتباری بانک در نظر گرفته شد که اثر مناسبی بر عملکرد استان‌ها بجا گذاشته است.
وی تصریح کرد: برخی واحدهای استانی و شعب طی دوره اخیر با بهره مندی از ابزارهای موجود در سیاست اعتباری، عملکرد مناسبی به ویژه در صدور اعتبار اسنادی و صدور ضمانت نامه بروز داده اند، به گونه ای که در برخی عملکردها با جهش مواجه هستیم.
مقام ارشد بانکی یادآور گردید: پیروی از سیاست های دولت و رئیس جمهور در مبحث اشتغال ، تولید و عاملیت بانک در پیشبرد طرح ها و برنامه های دولت حائز اهمیت است و نقش نظارتی بانک مرکزی نیز در انجام عملیات بانکی و ایفای تعهدات در تسهیلات تکلیفی به دقت مورد تاکید بانک بوده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بسیار مهم است که فرآیند ارائه خدمات تخصصی و عمومی به مشتریان بسیار مشخص و شفاف باشد و تمامی پرونده ها و موضوعات در زمان مناسب به سرانجام مناسب برسد تا رضایت مشتریان و مراجعین حاصل گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: آگاهی از وضعیت عملکردی زیرمجموعه از ابزارهای مدیریتی است و به شخصه از چندین منبع از نحوه عملکرد و کارنامه مالی و عملیاتی واحدهای استانی، اجرایی و ستادی اطلاع می یابم و هر گونه تصمیم و تدبیری برای پیشرفت عملکرد واحدها نیاز باشد در کوتاهترین زمان مورد توجه و رسیدگی قرار می گیرد.
وی گفت: ابزارهای تشویقی و هر گونه تسهیل گری از سوی ارکان تصمیم سازی و سیاست گذاری در بانک مد نظر است تا واحدهای اجرایی و شعب بتوانند با ارتقای سطح تجهیز منابع و گسترش مقیاس بانکداری توسعه ای و افزایش سهم در بازار پولی و بانکی، موفقیت های خود را در تمامی شاخص های عملکردی به منصه ظهور برسانند شیخ حسینی گفت: روش های نوین تامین مالی و بهره گیری از فرصت های موجود در بازار سرمایه حائز اهمیت است و با توجه به این که در چند استان فعالیت مناسبی در این خصوص در حال انجام است، با ترویج و تبیین روش ها وفرآیندها این روال در تمامی استان‌ها دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: با ظهور روش های جدید تامین مالی، رویکردهای سنتی اعطای تسهیلات به تنهایی پاسخگو نیست و بانک‌ها با ایفای نقش در مدل های جدید تامین مالی ضمن اعتبار بخشی به فرآیندهای مالی و سرمایه گذاری به گسترش دامنه فعالیتی خود نیز اقدام نموده اند.
شیخ حسینی اوراق گام را خدمتی نوین در بانکداری کشور دانست و گفت: ظرفیت هایی که در بانک ها و ارکان بازار سرمایه وجود دارد طی فرآیندها و مدل ها به کمک هم می آیند و نقش بازار سرمایه در مبحث تامین مالی اقتصاد ارتقا می یابد‌.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به ظرفیت بانک توسعه تعاون در صدور اوراق گام به میزان ۳۵ هزار میلیارد ریال، شبکه شعب بانک برای بهره گیری از این امکان و ظرفیت هدایت می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.