×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
توصیه مدیر کل تامین اجتماعی یزد به استفاده از خدمات غیرحضوری

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مجید درویشی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان یزد گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه eservicas.tamin.ir از تمامی خدمات غیر حضوری که شامل درخواست دفترچه‌های درمانی، دریافت تعهدات کوتاه مدت، دریافت فیش‌های حقوقی و غیره است، بهره‌مند شوند.

وی افزود: مستمری بگیران می‌توانند فیش‌های حقوقی و همچنین درخواست ترک کار برای بازنشستگی را از طریق این سامانه الکترونیکی دریافت کنند.

درویشی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مستمری بگیران شماره حساب بانکی بوده است، ادامه داد: مستمری بگیران می‌توانند شماره حساب خود را از بانک رفاه دریافت و در این سامانه شماره خود را ثبت کنند.

درویشی بیان کرد: همچنین بیمه شدگان برای دریافت فیش‌های پرداخت حق بیمه و همچنین ارسال لیست حق بیمه می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، گفت: تمام شعب به صورت تلفنی پاسخگوی مراجعان، بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند.

درویشی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir از خدمات این سازمان استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.