×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه کسب و کار نیازمند ارتقاء فرهنگ کارافرینی است

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران گفت برای توسعه کسب و کار نیازمند ارتقاء فرهنگ کارافرینی هستیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از واحد اطلاع رسانی کانون، رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه هم اندیشی کمیسیون گسترش با اشاره به تاثیر متقابل فرهنگ و کسب وکار بریکدیگرگفت: فرهنگ کارآفرینی متأثر از فرهنگ حاکم بر جامعه است. هرچه ارزش‏ها و عقاید موجود در جامعه، افراد جامعه را به کار، تولید مداوم، فکر و اندیشۀ خلاق و یادگیری و کسب دانش سوق دهد در آن جامعه فرهنگ کارآفرینی اشاعه یافته و درون افراد نهادینه می شود.

علی نقیب خاطر نشان کرد: کارآفرینی نیز با ایجاد فرصت های شغلی، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، پیش زمینه ای اساسی برای ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی افزود: در حوزه کسب و کار نسل جدید تفاوت و دگر اندیشی با نسل گدشته دارد و ارتباط موثر این نسل ها می‌تواند در گسترش کارآفرینی یا نگاه جدید به جهان علم و کسب‌وکار موثر باشد

نقیب گفت : اعتقاد دارم ما به عنوان بخش خصوصی و دولت‌مردانمان همه در یک کشتی هستیم در صورت آسیب همه ما دچار چالش می شویم . اینطور نیست که ما همیشه بخواهیم منتقد دولت باشیم ، باید برای توسعه کسب و کار هم گام و همراه یکدیگر حرکت کنیم و نیارمند بازنگری به خود و قوانین هستیم .

وی عنوان کرد: یکی از اهدف کانون کارآفرینی استان تهران کمک به فرهنگ‌سازی کارآفرینی است و امیدوارم با گام های موثر تاثیرات خوبی در حوزه کسب و کار برداریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.