×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام بازنشستگان کشوری برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی عمر و حادثه بیمه ملت که از سیزدهم آذرماه آغاز شده است تا ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا که برای افزایش پوشش بیمه‌های عمر و حادثه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران طراحی و از سیزدهم آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است را تا ۲۵ دی‌ماه سال جاری تمدید نمود.

در این طرح، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که خالص حقوق دریافتی آن‌ها بیش از ۱۵ میلیون ریال باشد، می‌توانند با پرداخت حق بیمه ۲۲ تا ۵۵ هزار تومان در هر یک طرح‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی این طرح ثبت‌نام کنند.

با تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران علاقه‌مند می‌توانند تا ۲۵ دی ۱۴۰۱ از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://www.sabasrm.ir   نسبت به ثبت نام اینترنتی، اقدام نمایند.

یکی از موارد مورد توجه در این طرح، پوشش رایگان بیمه آتش‌سوزی ساختمان و تاسیسات، اثاثیه و دکوراسیون بیمه‌شده اصلی است که با پوشش‌های سیل و زلزله به شرکت‌کنندگان در این طرح ارائه خواهد شد.

همچنین بازنشستگان بدون لحاظ سقف سنی می‌توانند خود و افراد تحت تکفل خود را نیز در این طرح بیمه کنند.

بازنشستگان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح بیمه عمر و حادثه صبای بیمه ملت، به نشانی https://www.sabasrm.ir  مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.