×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور افزایش سرانه زیرساخت های مرتبط استان سمنان در حوزه اموال تملیکی در سفری یک روزه به سمنان در چندین شورای تخصصی این استان حضور یافت و با کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان دیدار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی را در این سفر یک روزه و فشرده، علی جمشیدی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و روح الله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استانها همراهی می کردند که از چندین نقطه دارای قابلیت سرمایه گذاری برای ارتقای زیرساخت ها نیز دیدن به عمل آوردند.

دیدار با سید محمدرضا هاشمی استاندار، شرکت در دومین شورای مدیران اقتصادی این استان در سال ۱۴۰۲ و چهارمین شورای مولدسازی سمنان و همچنین دیداری صمیمانه با کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان سمنان و دیدار از انبارهای این سازمان از محورهای حضور اجتهادی در سمنان بود.

گفتنی است؛ مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی، علیرضا دریانی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، حسن اسلامی راد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عبدالرضا مهرابی مدیرکل اموال تملیکی استان سمنان، به اتفاق اجتهادی و همراهان از انبارها دیدن کرده و با کارکنان اموال تملیکی دیدار و گفتگو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.