×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بر استمرار رشد و سودآوری بیمه معلم تأکید کرد و گفت: در مجموعه این صندوق، شرکت‌های مختلفی وجود دارد که تقویت هم‌افزایی در بین آنها به نفع اعضای صندوق خواهد بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محسن احمدی، مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به همراه معاونان، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران این صندوق، از بخش‌های مختلف شرکت شرکت بیمه معلم بازدید و از نزدیک از تلاش‌های همکاران بیمه‌ای قدردانی کرد.
مدیرعامل صندوق ذخیره، سپس در جمع اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خدمات و تلاش‌‎‌های مدیران و کارکنان بیمه معلم را باعث بالندگی و رشد روزافزون این شرکت دانست و از آنان تجلیل کرد.
وی گزارش عملکرد یک‌ساله شرکت را امیدبخش خواند و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این روند رو به رشد، استمرار یابد.
مدیرعامل صندوق با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و حضور پررنگ و موثر در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و بازاریابی دیجیتال، گفت: چابک‌‌سازی و سودآوری شرکت در گرو بهره‌مندی از ظرفیت‌های این حوزه است.
احمدی با اشاره به تعداد فرهنگیان عضو صندوق، ابراز امیدواری کرد با ارتقای سطح درآمدی مجموعه‌های بیمه و بانک، رضایت جامعه بزرگ فرهنگیان جلب و سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه در چرخه اقتصادی زندگی آنها ملموس‌تر شود.
وی، هم‌افزایی بین همه مجموعه‌های اقتصادی مؤسسه را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: تمام زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان باید به سمتی حرکت کنند که خدمات مورد نیاز بیمه‌ای خود را از بیمه معلم دریافت کنند.
شایان ذکر است در ابتدای این نشست، مفید امینی مدیرعامل بیمه معلم، در سخنانی، حضور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در این شرکت را موجب دلگرمی مدیران و کارکنان این شرکت خواند و گزارشی از وضعیت عملکردی یکسال گذشته ارائه کرد.
گفتنی است مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سهامداران عمده شرکت بیمه معلم به شمار می‌روند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.