×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر کشور به پاس تلاش های موثر، متعهدانه و بی وفقه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در برگزاری راهپیمایی اربعین تقدیر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، احمد وحیدی وزیر کشور به پاس تلاش های موثر، متعهدانه و بی وفقه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در برگزاری راهپیمایی اربعین تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است، اکنون که به فضل و توفیق الهی مراسم راهپیمایی اربعین سال ۱۴۰۲ سید و سالار شهیدان با حضور میلیونی و شورانگیز خیل عاشقان و دلداگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در اوج عزت و وحدت و در کمال امنیت و آرامش برگزار گردید، ضمن قدردانی و ارج گذاری به تلاش های موثر، متعهدانه و بی وقفه جنابعالی در امر برگزاری هر چه شایسته تر این راهپیمایی عظیم معنوی، امید است در ضل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و سیاست های دولت محترم با برنامه ریزی، انسجام و هم افزایی بیشتر،مساعی خود را به برگزاری هرچه باشکوهتر این اجتماع بزرگ مردمی در سال های آتی معطوف نمایید.

توفیق بیش از پیش و روزافزونتان را در مسیر اعتلای اسلام و کشور و خدمت به آحاد مردم عزیز از درگاه پروردگار قادر متعال مسئل دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.