×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شعبه بجنورد بیمه دانا و سازمان آتش نشانی این شهرستان در دیداری صمیمانه، بر گسترش مناسبات و همکاری‌های متقابل بیمه‌ای تاکید کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی، روز یکشنبه نهم مهرماه جاری جلسه‌ای با حضور محمدحسن صحراگرد مدیرعامل آتش نشانی بجنورد و احمدفیضی رهورد رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا، با همراهی مسوول دایره اشخاص شعبه و نماینده مجری قرارداد شهرداری‌ها برگزار شد.
در این جلسه محمدحسن صحراگرد، ضمن تقدیر از خدمات شرکت بیمه دانا به بیمه‌گذاران از گذشته تاکنون، افزود: خوشبختانه این شرکت علاوه بر عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان از مزیت‌های ویژه و منحصربه فردی برخوردار است که موجب استقبال بیمه‌گذاران از خدمات آن در صنعت بیمه می‌شود.

احمد فیضی رهورد رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا نیز طی سخنانی، ضمن تبریک روز آتش نشان و قدردانی از زحمات کارکنان زحمت‌کش و جسور و متعهد آن، آمار و عملکرد شعبه بجنورد را تشریح کرد.
رئیس شعبه بجنورد، همچنین گفت: امیدوارم با پرداخت به موقع حق‌بیمه‌ها، انجام تعهدات بیمه‌ای برای کارکنان شریف شهرداری و آتش نشانی به نحو شایسته‌تری صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.