×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان نصر تهران و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی امضا شد

به منظور پشتیبانی از توسعه و ارتقای کمی و کیفی مدارس غیردولتی در حوزه‌ی سامانه‌ها، محتواها و خدمات آموزش الکترونیکی، با توجه به ماموریت‌های صندوق حمایت از توسعه‌ی مدارس غیردولتی از یک‌سو و از سوی دیگر، ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در شناسایی و ارزیابی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌خصوص شرکت‌های فعال در حوزه صنعت آموزش الکترونیکی (رایاد) تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان دو مجموعه امضا شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این نشست منوچهر ناصرالملکی، رئیس هیأت مدیره‌ی صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی با بیان اینکه این مجموعه ۱۹ هزار موسس کارآفرین در سطح کشور را شامل می‌شود، گفت: نزدیک به دو میلیون دانش آموز و ۲۵۰ هزار نفر متشکل از معلمان و مادر آموزشی در این زیست بوم فعالند.

او با اشاره به اینکه بخش غیردولتی نهاد کیفیت در آموزش و پرورش است، تأکید کرد: این بخش با مطالبات پیوسته‌ی مردم همراه است و همین موضوع عامل رشد و بهبود کیفیت مدارس غیردولتی است.

ناصرالملکی ادامه داد: در دوران شیوع پاندمی کرونا و لزوم اجرای آموزش مجازی، نیاز به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بیش از گذشته محسوس بود و امیدواریم این همکاری مشترک تسهیلگر چالش‌های موجود در این زمینه باشد.

حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره‌ی نصر تهران نیز ضمن معرفی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و اظهار خشنودی از همکاری مشترک، بیان کرد: هیچ حوزه‌ی در فناوری اطلاعات نیست که کمیسیون مرتبط با آن را نداشته باشیم و یا در حوزه‌ی فعالیت سازمان نباشد.

او افزود: بنابراین ورود به این حوزه نیز فصل جدید از همکاری‌های مشترک به ارمغان خواهد آورد. نگاه ما در این فرایند همکاری، بیش و پیش از امضای تفاهم‌نامه، حرکت در مسر اجرای آن است و در این مسیر اقدامات حتما لازم را انجام خواهیم داد.

در بخش دیگری از این نشست، خلیل بسطامی، رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نیز ابراز امیدواری کرد که با هم‌افزایی، استفاده از ظرفیت‌های مشترک و کمک‌های جانبی دولت خدمات متقابل و راهگشایی در هر دو مجموعه ارائه شود.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به همت کمیسیون آموزش و پژوهش نصر تهران با هدف طراحی، برنامه‌ریزی و ساماندهی همکاری مشترک در زمینه فراخوان، شناسایی، ارزیابی و تسهیل ارتباطات ذینفعان و ساماندهی فعالان حوزه صنایع رایاد و فناوری‌های نوین آموزشی به امضای حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره‌ی نصر تهران و منوچهر ناصرالملکی، رئیس هیأت مدیره‌ی صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی و همچنین علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و عباس معزی مدیرعامل صندوق رسید.

این تفاهم‌نامه در پیوست خبر قابل دریافت است.فایلهای پیوست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.