×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت:تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ به مبلغ ۳۸۱ میلیارد ریال بوده است که بیشترین میزان تعیین تکلیف مربوط به اعاده کالا به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف اقلام در اختیار سازمان و بر اساس بند ۵ تغییرات متفرقه سال ۱۴۰۲ و همچنین با عنایت به مصوبه شورای امنیت کشور تاکنون ۴ مزایده فوق العاده بین دستگاه های مشمول برای موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی در اختیار برگزار شده و در حدود ۱۶۱ دستگاه با مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: تا پایان سال جاری تعداد ۴ مزایده فوق العاده مختص موتور سیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی برگزار می شود و کلیه دستگاه های مشمول می توانند از طریق مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام نمایند.

وی بیان کرد: میزان تعیین تکلیف کالای در اختیار سازمان تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ به مبلغ ۳۸۱ میلیارد ریال بوده است که بیشترین میزان تعیین تکلیف مربوط به اعاده کالا به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.