×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تعیین تکلیف ۱۶۱ پرونده در بوشهر/ ۲۸۰ تن کالای غیرقابل مصرف منهدم شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو بازدید رییس کل دادگستری و دادستان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی این استان و تعیین مهلت یک هفته‌ای جهت تعیین تکلیف اموال رسوبی و سریع‌الفساد موجود در این انبارها، رحیم بهادری مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف ۱۶۱ فقره پرونده طی هفته جاری خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای مواد (۴۱) و (۴۲) قانون تأسیس سازمان اموال تملیکی و ماده (۵۵) و (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور صیانت از سلامت مردم، با همکاری دستگاه‌های مجوزدهنده و نظارتی معادل ۲۸۰ تن کالای غیربهداشتی و غیر قابل مصرف در دومین مرحله از عملیات امحاء اموال تملیکی بوشهر طی سالجاری از چرخه مصرف خارج شد .

بهادری ضمن اشاره به اینکه کالاهای مذکور شامل انواع کالای قاچاق و متروکه بوده، عنوان کرد: ارزش کالاهای مذکور قریب به ۳۰ میلیارد ریال بود که با حضور و نظارت نمایندگان سازمان‌های ذیصلاح و همچنین رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های زیست محیطی منهدم شد.

مدیر کل اموال تملیکی بوشهر همچنین از موافقت معاون دادستان این استان با انهدام کالاهای ممنوعه و پرونده‌های استردادی کالاهای سریع الفسادی که صاحبان آنها جهت خروج کالا مراجعه نکرده و موجب رسوب آنها در انبارها شده، خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.