×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رییس هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم به اندازه ۲ دهه تعیین تکلیف شد و عملکرد خوبی در این زمینه انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مجتبی فراهانی در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: بر روی وضعیت انبارهای اموال تملیکی طی یک سال اخیر به‌اندازه ۲ دهه کار شده است؛ اما به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی افزود: در اموال غیر منقول استان‌ها با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که شبانه روز همکاران کار می‌کنند یکی از مطالبات تعیین تکلیف وضعیت این اموال است که امیدواریم شاهد رشد تعیین تکلیف باشیم.

رییس هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: با مشکلات استان‌ها آشنا هستیم باید مدیران اموال تملیکی از ظرفیت مدیران و دستگاه‌های استانی بهره ببرند ضمن اینکه برخی از استان‌ها کمبود نیروی کارشناس حقوقی دارند که باید در استان‌ها حداقل یک نفر نیروی کارشناس حقوقی حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم این هیات به دنبال پیش‌بینی و پیشگیری است، گفت: در برخی از استان‌ها بازرسان و اعضای هیات از یک جریان نظارتی پا را فراتر گذاشته و به رفع چالش‌ها پرداخته‌اند.

فراهانی گفت: در دولت سیزدهم بر تسریع و تشدید در رسوب‌زدایی از انبارهای اموال تملیکی تاکید شد و امیدواریم با همکاری قوه قضاییه و در ساختار جدید بتوانیم اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی با تاکید بر راه‌اندازی سامانه یکپارچه اموال تملیکی گفت: وزیر اقتصاد به هیات نظارت دستور دادند که تا حصول نتیجه بحث سامانه را در دستور کار قرار دهد و در حال حاضر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رییس هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سامانه تعیین تکلیف اموال سرعت بیشتری بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.