×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعجب کلوپ از انتخاب نشدن  لواندوفسکی برای توپ طلا

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و برنده توپ طلای مجله فرانسوی فرانس فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و طی آن لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی توانست عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کند و توپ طلا را به دست بیاورد.
یورگن کلوپ نیز در مورد نتیجه توپ طلا اظهار نظر کرد. سرمربی لیورپول از انتخاب نشدن روبرت لواندوفسکی شگفت زده شد.
کلوپ گفت: شما همیشه می‌توانید یک جایزه را به لیونل مسی بدهید. چون او فوتبالیستی سطح بالا است. اما این بار حق روبرت لواندوفسکی بود که این جایزه را به دست بیاورد.
مسی آرژانتینی برای هفتمین بار برنده این جایزه شده بود، لواندوفسکی ستاره بایرن بیهوده به اولین افتخار خود با این جام امیدوار بود. لواندوفسکی در دوران حضورش در بروسیا دورتموند از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴، قبل از این که این مهاجم به مونیخ برود زیر نظر کلوپ بازی می‌کرد.
کلوپ هم‌چنین از این که محمد صلاح ستاره تهاجمی لیورپول تنها در رده هفتم قرار گرفت شگفت زده شد. در همین رابطه او گفت: ۱۷۰ خبرنگار حق رای داشتند و طبیعی است نظر افراد این باشند و نمی‌شود گفت چرا این طور است.
توپ طلای ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و پایان زودهنگام رقابت‌ها در بعضی از کشورها برگزار نشد و حالا بعد از یک سال، بار دیگر این مراسم برگزار شد.
لواندوفسکی سال گذشته در مراسم برترین‌های فیفا عنوان بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.