×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تذکر به معاونت خدمات شهری درباره وضعیت نگهداری پارک پردیسان

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران به لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پارک پردیسان تهران طی تذکری گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از انباشت زباله و فقدان توجه به نظافت و پاکیزگی پارک پردیسان و به ویژه محدوده شرقی این پارک در رسانه‌های اجتماعی هستیم. تصاویری که دل هر دوستدار طبیعت و محیط زیست را به درد می‌آورد و حکایت از بدعهدی و بی‌توجهی ما در صیانت و حفاظت از محیط زیست آن هم در چند قدمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دارد. 

عضو شورای شهر تهران گفت: بر همین اساس و با عنایت به لزوم توجه به صیانت از سرمایه‌های طبیعی و زیستی در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان» به سازمان محیط زیست کشور تذکر می‌دهم. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: لازم است معاونت  خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درچارچوب تفاهم نامه منعقد شده با سازمان حفاظت محیط زیست، تدابیر لازم برای بهبود نگهداشت و ارتقاء نظافت و پاکیزگی این پارک را اجرایی کند تا دوباره شاهد چنین صحنه‌هایی که علتش را می‌توان در بخشی نگری، بی‌توجهی به سرمایه‌های زیستی و طبیعی شهر و کم کاری دانست، نباشیم. 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.