×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه در بازدید از شعب این بانک در استان قم توجه به موضوع حسابداری کارکنان را ضرورتی مهم در حوزه سرمایه انسانی دانست.

کیوسک خبر ـ وی که در ادامه سفرهای استانی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به قم سفرکرده بود در بازدید از شعب بانک در این استان موضوع حسابداری کارکنان را از مسائل قابل توجه در علم مدیریت عنوان کرد و افزود: در حسابداری کارکنان ،عملکردهای نیروی انسانی در سازمان که موجب ارزش آفرینی،افزایش سود و کاهش هزینه ها می شود مورد بررسی قرار می گیرد و حتی ما به ازای مالی این ارزش آفرینی قابل احصا خواهد بود.
شیخ حسینی با تجلیل از کارکنانی که در بانک ایثارگرانه برای پیشرفت راهبردها و نیل به اهداف سازمانی تلاش می کنند گفت: در مجموعه همکاران ما به ویژه در شعب افرادی هستند که ایثارگرانه و جهادگرانه می کوشند تا برخی کاستی های ساختاری و اداری همچون کمبود نیروی انسانی ، فرآیند خدمت گذاری به هم میهنان را با اخلال مواجه نکند .
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این سخنان از بررسی ها برای عملیاتی نمودن حسابداری کارکنان در بانک توسعه تعاون با هدف ارج گذاری و حمایت از کارکنان مولد و ارزش آفرین خبرداد.
در جریان این سفر، مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از شعب مرکزی،معصومیه،ولایت،ولیعصر و مطهری قم ضمن دیدار با کارکنان این شعب در جریان روند فعالیتها و وضعیت عملکرد این شعب قرار گرفت و ضمن شنیدن گزارشها، نقطه نظرات و دیدگاههای روسا و کارکنان شعب مذکور ، با تاکید بر نکاتی در زمینه حفظ کرامت و توجه به مشتریان ، توصیه ها و دستورات لازم در زمینه ترمیم، تجهیز و تقویت منابع شعب در ایام پایانی سال ارائه و صادر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.