×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۸۲۹ واحدی به تراز یک میلیون و ۵۷۶ هزارو ۳۹۷ واحد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز همه شاخص بازار سبز پوش بودند به گونه ای که شاخص هم‌وزن نیز با ۴۳۰۰ واحد افزایش به ۴۶۷ هزار و ۵۶ واحد رسید و شاخص قیمت ، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم نیز افزایش را ثبت کردند.

پیشران های بازار

امروز شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر ، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ، پتروشیمی نوری ، توسعه معادن و فلزات و ایران خودرو بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل فولاد مبارکه اصفهان ، ملی صنایع مس ایران ، بانک پاسارگاد ، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و پالایش نفت تبریزبیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را داشتند .

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز با ۶۱ واحد افزایش تا رقم ۱۹ هزار و ۸۲۹ صعود کرد.در این بازار سنگ اهن گهرزمین، مدیریت انرژی امید تابان هور، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه کوثر و پالایش نفت شیراز بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر اریاساسول و بیمه پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را برفرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۲۰۸ هزار و ۷۱ میلیارد تومان رسید که ۹۶درصد ارزش دادوستد های امروزمربوط به معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه بود . ارزش معاملات خرد سهام نیز با کاهش به نسبت روز یکشنبه به رقم ۷ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.