×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تداوم خدمت‌ رسانی بیمه کوثر به مناطق محروم و آسیب‌ دیده هرمزگان

پس از زلزله اخیر هرمزگان، با حضور مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این استان، مراسم تحویل خودروی آب‌ رسان و توزیع نذورات کارکنان شرکت در قالب قربانی هم‌زمان با عید سعید قربان بین زلزله‌ زدگان صورت گرفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت پس از حضور در مناطق زلزله‌زده و دیدار با زیان‌دیدگان، گفت: در کنار عمل به تعهدات حرفه‌ای و ارزیابی و پرداخت خسارت‌های وارد به بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمات فراتر، در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سال‌هاست از سوی بیمه کوثر به عنوان یک سیاست راهبردی دنبال می‌شود.

ابوالفضل آقادادی وفای به عهد و عمل به تعهد را یکی از اصول مهم در بیمه‌گری دانست و گفت: بسیار خرسندم طبق قولی که شرکت داده بود، هم‌زمان با روز مبارک عرفه، یک دستگاه کامیونت آب‌رسان را به سپاه استان هرمزگان تقدیم کردیم تا کمکی باشد برای حل مشکل کمبود آب شرب در مناطق محروم این استان، به ویژه شهرستان بشاگرد. همچنین به همت سرپرستی بیمه کوثر در استان هرمزگان، توفیق داشتیم در این شرایط سخت پس از زلزله، به مناسبت عید سعید قربان، نذورات همکاران بیمه کوثر را که در قالب قربانی و گوشت گرم تهیه شده بود، بین زلزله‌زدگان روستای «سایه خوش» توزیع کنیم.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در ادامه سفر استانی خود با کارکنان سرپرستی و همچنین نمایندگان برتر هرمزگان جلساتی برگزار کرد.

وی در این دیدارها پس از شنیدن حرف‌ها و دغدغه‌ها، با ابراز تاسف مجدد از زلزله اخیر در هرمزگان، خاطرنشان کرد: از شما کارکنان و نمایندگان تلاشگر خود در بیمه کوثر تقدیر می‌کنم که همچون همیشه، بلافاصله پس از این حادثه، با سرعت در نواحی آسیب‌دیده حضور یافتید تا خدمات مربوط به پرداخت خسارت با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. به فضل الهی این بار هم به خوبی از عهده انجام وظایف و تعهدات نسبت به زیان‌دیدگان برآمدیم تا شعار خیررسانی کثیر و تلاش برای جلب رضایت مشتری را در عمل محقق کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.