×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه محمد رسول الله (ص) با حضور هزاران کارگر از گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های تولیدی و صنعتی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
در گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیران و کارگران شرکت های صنعتی، معدنی و تولیدی در جوار مرقد مطهر امام راحل (ره) گرد هم آمدند تا ضمن تجدید پیمان با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، سردار شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی بدارند.
در این مراسم، مداحان اهل بیت در رثای شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی مرثیه سرایی کردند و همچنین ۱۸ شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان کارگران جامعه کارگری در حرم امام راحل (ره) تشیع شد.
صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با تقدیر از جامعه کارگری گفت: با تمام سختی‌ها جامعه کارگری اجازه نفوذ دشمن به واحدهای تولیدی را نداد.
مرتضوی با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: بسیجی باید وسط میدان‌ها باشد تا فضایل انقلاب زنده بماند، حاج قاسم پرچم دار فضایل انقلاب اسلامی بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز در حرم امام راحل (ره) گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی بداریم و از سوی دیگر با امام عزیزمان تجدید بیعتی داشته باشیم و بگوییم ما با آرمان شما که همان ولایت فقیه است، پیمانی مجدد می بندیم.
در این تجمع بزرگ کارگری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده سپاه بزرگ محمد رسول الله و استاندار تهران برگزار شد، کارگران گروه صنعتی ایران خودرو در کنار مدیران این شرکت حضور فعالی داشتند و با آرمان‌های مقدس امام راحل، شهدا و شهید سلیمانی میثاق دوباره بستند.
در پایان این مراسم با حضور وزیر کار، از خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم و امنیت قدردانی شد.
همچنین در راستای مراسم امروز، به همت جامعه بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، ۱۲ هزار بسته معیشتی و درمانی در قالب کمک های مومنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.