×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در آیین امضای تفاهم نامه مشترک همکاری درخصوص طرح پدافند غیرعامل در منطقه ویژه پارس، از مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری تجلیل شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، آیین امضای تفاهم نامه مشترک همکاری درخصوص طرح پدافند غیرعامل صبح روز یکشنبه ۱۰ دی ماه، با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور،دکتر محسن خجسته‌ مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیران عامل شرکت های منطقه و تعدادی چند از شخصیت های لشکری و کشوری در سالن همایش خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
در این مراسم که با هدف امضای تفاهم نامه و اجرای طرح شهید رئیس علی دلواری در حوزه پدافند غیرعامل برگزار می شد از آقای مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به پاس تلاش های مجدانه وی در جهت پیگیری و اجرای اصول و موازین پدافند غیرعامل در منطقه، با اهداء لوح و یادمان قدردانی شد.
این در حالی است که پیش از این نیز در دومین آیین نکوداشت هفته ی پدافند غیرعامل که آبان ماه سال جاری برگزار شده بود مدیرعامل پتروشیمی نوری، از سوی وزیر نفت به عنوان مدیر برگزیده در زمینه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.