×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام مادر و روز زن ، از بانوان شاغل در شرکت پتروشیمی ارومیه تجلیل شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در این مراسم ضمن تبریک روز زن و گرامیداشت مقام بانوان، عنوان کرد: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

او گفت: بانوان شاغل در ادارات و سازمان ها، جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف شرکت نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد. که در بازگشت به نقش زن در جامعه و اجتماع و در راس آن الگوی بسیار والایی چون حضرت زهرا(س) می باشد که یکی از بارزترین القاب ایشان ام ابیها می باشد.

اسعیلی در ادامه افزود: جای تقدیر و افتخار است که با وجود همه محدودیت‌ها، بانوان ما در این محیط صنعتی هم‌پای مردان مشغول به فعالیت هستند و حضورشان در واحدهای مختلف از جمله در امور اداری، بازرگانی، آزمایشگاهی، پشتیبانی و بخش‌های دیگر در حال فعالیت هستند، به سان زنجیره‌های متعدد یک حلقه‌اند که هر کدامشان در پیشرفت و موفقیت این پروژه نقش دارند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از بانوان شاغل خواست که بعنوان سفیران ” نظام آراستگی” شرکت عمل کنند و کمک کنند تا فرهنگ سازمانی شرکت در راستای استقرار نظام آراستگی ارتقا یابد.

در ادامه بانوان حاضر در جلسه به بیان دغدغه­ها و موارد مربوط به حوزه بانوان در این مجتمع پرداختند که مورد توجه خاص مدیرعامل مجموعه واقع شده و قول مساعد ایشان به جهت بهبود شرایط اشتغال و رفاهی بانوان شرکت را به همراه داشت.

در انتهای این دیدار با اهدای لوح سپاس از زحمات تک تک این بزرگواران تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.