×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجربه گرانبهای سیستم بانکی در ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه

شهباز حسن پور عضوکمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ادغام پنج بانک آنهم با ساختار متفاوت و بعضا ناهمگون در بانک سپه برای مسولین کشور بسیار مهم و حیاتی بود به نحوی که همواره جزو برنامه های مهم دولت و بانک مرکزی تلقی می شد.

رییس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس با اشاره به آثار و نتایج تلخ ادغام برخی بانکها و موسسات اعتباری طی سالهای گذشته گفت:  ادغام پنج بانک بزرگ آنهم در این سطح بدون هیچ حاشیه جدی و در آرامش کامل بیانگر تلاش مجدانه ، مدیریت هوشمندانه و همراهی و همکاری همه فعالین مرتبط در تمام سطوح است.

نماینده مردم سیرجان اظهار داشت: مسولین و مدیران دست اندرکار این  اقدام ارزشمند نشان دادند که می توان کارهای بزرگ را با داریت و توانمندی به گونه ای به سرانجام رساند که در تاریخ اقتصادی کشور ثبت شود.

حسن پور از جمله آثار و برکات این اقدام را نظم بهتر و بیشتر بازار پولی کشور عنوان کرد و اظهار داشت :  بدون شک ادغام این پنج بانک در بانک سپه به عنوان یکی از بهترین ، فعالترین و نقش آفرترین بانکهای کشور در عرصه پولی و اقتصادی  ، می تواند توان دولت و بانک مرکزی را در اجرای سیاستهای مهم پولی موفق تر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تلاش  چقازردی مدیرعامل بانک سپه و هیات مدیره همراه در عرصه میدانی ادغام را ستود و تصریح کرد:  همه مدیران و کارکنان بانک سپه و بانکهای ادغامی با تلاش و کوشش و همراهی ثابت کردند می توان بزرگ ترین کارها را به بهترین شکل به سرانجام رساند.  

حسن پور وجود یک بانک مقتدر و بزرگ همچون بانک سپه که به گفته مدیرعامل آن ، سیاست و استراتژی خود را  هوشمندانه  هدف مقدس کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور قرار داده از این پس  می تواند بهتر و تاثیر تر از گذشته در کنار دولت و به بازوی توانمند آن برای اجرای سیاستهای پولی و تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور باشد.

وی در پایان تلاشهای صورت گرفته در این خصوص را ستود و گفت: مجموعه سیستم بانکی اولین و مهمترین قدم برای اصلاح ساختارهای خود را خوب و مقتدر برداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.