×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تا پایان سال صورت می گیرد: سامانه پرداخت لحظه ای( پل)در بانک کشاورزی عملیاتی می شود

سامانه پرداخت لحظه‌ای«پل»تا پایان سال جاری در بانک کشاورزی راه‌اندازی و امکان انتقال وجه بین‌بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌ صورت لحظه‌ای فراهم می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،سامانه«پل» خدمتی جدید و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی با حجم انبوه انجام شده و انتقال مبالغ خُرد مشتریان این بانک کارسازی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تعیین وضعیت و پردازش طی چند ثانیه،کارمزد پایین‌تر نسبت به سرویس کارت به کارت، کارکرد ۲۴٫۷ و بدون وقفه در تمام ایام سال از طریق حساب بانکی مشتریان و شبای حساب گیرنده از مهم ترین مزیت های سرویس پرداخت لحظه ای است.

این گزارش می افزاید،در نخستین گام، شعب این بانک و درگاه اینترنت بانک در سراسر کشور،تا پایان سال جاری آماده ارائه این خدمت به مشتریان خواهند بود و زیرساخت های دسترسی به این خدمت در بستر همراه بانک نیز آماده شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد.

لازم به ذکر است سقف انتقال مبلغ مصوب شده توسط بانک مرکزی در درگاه شعبه تا مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال و درگاه اینترنت بانک و موبایل بانک تا مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.