×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های عملیاتی سه ماهه پایان سال منطقه تهران اظهارداشت: نظارت، کنترل و برنامه ریزی برای مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک امری لازم و با اهمیت است که براساس هدفگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال بهبود نقدینگی باید در اولویت روسای واحدها و شعب باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، معاونان، روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب ۵ گانه تهران، شعب مستقل، ممتاز و شعب تهران برگزار شد، در ابتدا ضمن بیان تسلیت شهادت جانگداز سرور زنان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، بر حرکت بانک براساس رعایت قوانین و مقررات و چارچوب های قانونی تاکید کرد و در ادامه خواستار حساسیت و تمرکز بیشتر کارکنان بر انضباط مالی و مدیریت دارای و بدهی در شعب شد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده ضمن قدردانی از هم افزایی و نقش آفرینی مطلوب و مناسب شعب، واحدها و ادارات امورشعب استان ها که در پیشبرد اهداف عملیاتی بانک اثرگذار هستند، با اشاره به موانع و مشکلات موجود، مهم ترین راهبردها، سیاست ها و اهداف جدید بانک را در سال جدید تبیین کرد.

وی نظارت ثمربخش و مستمر در مصارف را یکی از عوامل بنیادی در رفع ناترازی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی های بانک در سه ماه اخر سال، تلاش مضاعف همراه با برنامه را از همکاران منطقه تهران خواستار شد.

دکتر نجارزاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که شتاب گیری منطقه تهران در همه بخش ها زمینه حرکت و شتاب در همه بانک را فراهم خواهد کرد، افزود: با اراده و همت همکاران و همچنین ابزارهای لازم در سه ماه پایانی سال در تحقق اهداف بانک باید گام های محکم تری بر داریم تا اتفاقات مهمی را در بانک رقم بزنیم.

وی با بیان این نکته که عملکرد شبکه ارزی بانک باید بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: صرافی ملی با توجه به این که راهنما و هدایتگر مسیر ارز کشور است باید با برنامه ریزی های عملیاتی از این فرصت به قدر کافی استفاده کرد.

دکتر نجارزاده در بخش دیگری از این همایش به بازاریابی نوین اشاره کرد و گفت: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر نگاه در بازاریابی می توانیم موجب تغییر و تحولات بزرگی در بانک شویم.

همچنین در ادامه این همایش نیز مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن این مطلب که آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران از اقصی نقاط کشور در حوزه های مختلف بانک هستیم، به تشریح و بررسی موضوعات مختلف پیرامون امور بانکی پرداخت .

مدیرعامل بانک ملی ایران لازمه موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در نظام بانکداری امروز دنیا را ایجاد محصولات و خدمات منحصربفرد و نوین و به دنبال آن تقویت بازاریابی و فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: در ماه های پیش رو برای موفقیت های بیشتر بانک ابزارهای لازم، امکانات و تجهیزات مناسب را تهیه و در اختیار همکاران شعب قرار خواهیم داد.

دکتر نجارزاده به موضوع جانشین پروری اشاره کرد و گفت: موضوع شایسته سالاری، جانشین پروری و جوان گرایی در بانک بسیار مهم است و باید انتصابات و انتخاب مدیران تحت تخصص و توانمندی های فردی باشد.

وی در ادامه بر وجود سطح بالای دانش مدیران تاکید کرد و گفت: افزایش سهم بانک در شاخصه های نظام بانکی مهم است و با طرح و پیاده سازی یک برنامه دقیق باید به رشد افراد متخصص در بانک کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت نقدینگی مستلزم تلاش همه ارکان بانک است و با توجه به اهمیت منابع انسانی، همکاران باید نهایت سخت کوشی و مجاهدت خود را برای خدمات دهی مناسب تر و دستیابی به اهداف به کار گیرند.

دکتر نجارزاده در خاتمه سخنانش تصریح کرد: از همه همکاران انتظار داریم تا با تلاش همیشگی خود بیش از پیش مطابق برنامه ها و نقشه راه موجود حرکت کنیم تا با موفقیت به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم.

همچنین وضعیت ارزی، حمایت نیروی انسانی، برنامه ریزی، جذب منابع، حفظ مشتریان، سامانه مدیریت مشتریان، حسن خلق و ارتباط صمیمی با مشتریان نیز از دیگر محورهای سخنان دکتر نجارزاده در این همایش بود.

در ادامه این مراسم نیز حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب که منطقه تهران تقریبا نیمی از منابع بانک را در اختیار دارد، تصریح کرد: سه ماه پیش رو روزها و ماه های خاص و طلایی برای بانک است.

وی انتقال تجربه شعب و ادارات موفق به واحدهای دیگر در بخش جذب منابع را لازم و ضروری دانست و افزود: ادارات امور شعب استان ها، حوزه ها و شعب، وظایف و تکالیف سنگینی در روزهای منتهی به پایان سال بر عهده دارند ومی توانند با حسن خلق، ارتباط صمیمی و مستمر با مشتریان برای جذب منابع بیشتر تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم این بانک در بازار رقابتی موجود، گفت: اهمیت جذب سپرده های جدید یکی از اولویت های بانک است و در این راه خدمات دهی به مشتریان مهم است.

وی جذب منابع جدید را از اولویت های مهم بانک خواند و اظهار کرد: ما در معاونت شعب برنامه بازدید و دیدار با مشتریان ویژه شعب تهران را در دستور کار داریم که انتظار داریم تمامی مدیران این دیدارها را برای رسیدن بانک به اهدافش، مدنظر قرار دهند.

مونسان در ادامه این همایش کنترل مصارف را از دیگر ارکان کسب موفقیت در بانک دانست و بر لزوم توجه بیشتر و ایجاد دیدارهای دائمی و مداوم مشتریان ویژه اعتباری درجهت کمک به بانک در تجهیز منابع و همچنین هم افزایی و هم گرایی تمامی شعب جهت بهبود وضعیت نقدینگی بانک تاکید کرد.

وی با بیان این که رعایت اصول مذاکرات در گفت و گو با مشتریان اعتباری مهم است، گفت: رویکرد ما در بازاریابی استفاده از ابزارهای مالی و خدمات بانکی است.

همچنین مونسان ارائه گواهی سپرده خاص، سرعت عمل در تصمیم گیری، همکاری با صندوق های درآمد ثابت، تولید محصولات مبتنی برفناوری و روان سازی و آسان سازی مقررات را خواستار شد.

در بخش دیگری از این همایش احمد بهکار مرام سرپرست مدیر امور شعب تهران و مستقل با اشاره به این نکته که سه ماه پایانی سال ایام سرنوشت سازی برای بانک است.

وی در ادامه با بیان این که عملکرد شعب ارزی با اهمیت است، گفت: تقویت درآمدهای ارزی یکی از عوامل بهبود نقدینگی در بانک خواهد بود.

بهکار مرام گفت: با ریل گذاری جدید و تدابیر اندیشیده شده در مسیر وصول مطالبات، رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی در سطح شعب تهران، تا پایان سال شاهد تاثیرات خوبی در بهبود نقدینگی بانک خواهیم بود.

در این همایش که با مشارکت اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد،علی رضا جعفری سرپرست اداره امور شعب شمال تهران و رضا دریان سرپرست شعبه مستقل مرکزی گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند و در ادامه به بیان و طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند و با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهای خود را برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه های بانک مطرح کردند.

گفتنی است در این همایش پویش “بانک من” با هدف جذب منابع و کسب سهم از بازار با کارگروهی و با حضور در بازارهای هدف رونمایی شد.

لازم به ذکر است، در ادامه این همایش کارگروهی با حضور اعضای پویش بانک من برگزار شد که در این کارگروه اعضای حاضر به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.