×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامی آبراهام جانشین ژکو در رم شد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از گاتزتادلواسپورت، باشگاه ایتالیایی رم، روز سه‌شنبه تامی آبراهام مهاجم چلسی را با مبلغ ۴۰ میلیون یورو (۴۷ میلیون دلار) به خدمت گرفت.
آبراهام جانشین ادین ژکو می‌شود که هفته گذشته به اینتر، قهرمان سری آ رفت.
آبراهام که قرارداد ۵ ساله با این باشگاه سری A امضا کرد گفت: شما می‌توانید بفهمید که یک باشگاه واقعاً شما را می‌خواهد و رم علاقه خود را بلافاصله مشخص کرد.
این مهاجم در چلسی پیشرفت کرد و در ۸۲ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند. او هم‌چنین در بریستول سیتی، سوانسی و استون ویلا دوره قرضی داشت.
آبراهام ۲۳ ساله که ۶ بار برای انگلیس بازی کرده است، فصل گذشته به چلسی کمک کرد تا قهرمان لیگ قهرمانان شود.
رم فصل گذشته در سری A هفتم شد و از زمان قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در سال ۲۰۰۸ تاکنون قهرمان نشده است. سرمربیگری این تیم را ژوزه مورینیو بر عهده دارد.
آبراهام گفت: رم باشگاهی است که شایستگی مبارزه برای قهرمانی را دارد. من تجربه کسب جام‌های بزرگ را دارم و می‌خواهم دوباره جام کسب کنم.  بنابراین می‌خواهم به این تیم برای رسیدن به این هدف  کمک کنم.
آبراهام پس از ورود روی پاتریسیو، الدور شمورودوف و ماتاس وینا، چهارمین خرید این باشگاه در فصل است.
تیاگو پینتو، مدیرعامل رم گفت: با وجود سن بسیار کم، آبراهام پتانسیل عظیمی برای پیشرفت دارد، تامی بیش از ۲۰۰ بازی در دوران حرفه‌ای خود انجام داده و بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است و هم‌چنین جام‌های مهمی را کسب کرده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.