×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پویش تامین مالی جمعی شرکت پویش رایان داتیس به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال از بستر سکوی« آی بی کراد» شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن  ،شرکت پویش رایان داتیس با هدف تأمین سرمایه در گردش تولید انواع دوربین و مانیتور، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی «آی‌بی‌کراد» مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال تأمین مالی نماید و از این طریق نسبت به پرداخت سود مشارکت ۳۰ درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام نماید.

دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه از امروز ۱۰تیرماه ۱۴۰۲به مدت ۱۴روز می باشد.

در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است. این شرکت محصولاتی مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر و آیفون تصویری در سبد کالایی خود دارد. داتیس سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدودا ۱۳۳ میلیارد تومان و ۳۱۹ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی را در فروش متقاضی نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش ، سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد به عنوان پایدارترین سکوی تامین مالی جمعی بازار سرمایه ایران از بهمن ماه ۱۴۰۰فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است که در مدت فعالیت بیش از ۵۰۰۰هزار میلیارد ریال از این بستر تامین مالی شده است .

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.